Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
23 mar 2022 0 kommentarer
Förra helgen spelade vi match utan avbytare då det var väldigt svårt att få ihop spelare. Oerhört stolt ledare när vi trots inga avbytare gjorde en fantastisk match, stor eloge till de fem spelarna!
Nu till helgen är vi endast 4 spelare anmälda till lördagens match. Det tar väldigt mycket tid för oss ledare att hantera detta och vill påminna er om att innebandysäsongen enligt Älta IF:s Policydokument för sektionsöverskridande samarbete håller på tom 31/3 (från 1/4 så börjar fotbollssäsongen).
Nu får vi hjälpas åt så att vi kan genomföra helgens matcher. Gå igenom era kalendrar en gång till, kanske kan ni planera om så att några kan spela på lördagen, kanske någon som spelar på söndagen kan spela lördagen istället. Passa på att spela både lördag och söndag, det är långt till nästa säsong sätter igång :)
/Ledarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies